Nowe standardy pakowania mięsa w Makro

Mięso w Makro to popularny produkt zakupu wśród prowadzących hotele, restauracje, gastronomie i cateringi. Makro wprowadziło ekskluzywną markę w dziale mięso. Horeca Select, bo o niej mowa, to producent oferujący mięso pochodzące ze specjalnej selekcji. Makro wprowadziło również standaryzację asortymenty mięsa drobiowego.

Nie wszystkie produkty mięsne w hurtowni spożywczej podlegają standaryzacji. Jeżeli chodzi o grupę drobiową, jest to kurczak, indyk oraz kaczka schłodzona. Wszystko jest pakowane w vacuum i tackę. To świetne rozwiązanie dla klientów Makro. Ujednolicenie produktów drobiowych pozwala łatwo znaleźć mięso drobiowe na sklepowych półkach. Mięso z kurczaka jest pakowane w żółte tacki i posiada etykiety w tym samym kolorze. Jeżeli chodzi o mięso z indyka, to znajduje się ono w białych tackach i posiada oznaczenia z różowymi elementami. W przypadku mięsa z kaczki, znajdującego się na czarnych tackach, są etykiety posiadające pomarańczowe znaczki. Zmiana opakować dla mięs pozwoli łatwiej odnaleźć się potencjalnemu klientowi w hurtowni o tak ogromnym asortymencie. Mięsa w Makro cenią się dużym poważaniem wśród restauratorów i właścicieli wielu cateringów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *